Brak ograniczeń / koktajl truskawkowy

W dzisiejszych czasach istnieje mnóstwo książek mówiących nam jak mamy żyć, co mamy jeść, piszą w nich o potędze naszej świadomości, bo przecież wszytsko siedzi w naszej głowie, a więc nie szuka się ograniczeń w możliwościach tylko możliwości w ograniczeniach. 

O tym musimy pamiętać, że sami jesteśmy autorami naszego życia i że jeżeli naprawdę się czegoś pragnie, to z dodatkiem ciężkiej pracy można dokonać naprawdę wielkich rzeczy. 


Nie lubię 'siedzieć na dupie', bezczynności , lubię być wszędzie, dusza artysty karze mi tworzyć nieustannie, nieustępliwie wspiera mnie w moich zoobowiązaniach, chociaż przychodzą też i gorsze dni, kiedy cały dzień wypełnia, praca, nauka i uczelnia, kiedy nie mogę poświecić nawet 15 minut na trening, muzykę czy zdrowy obiad, a jedyne co jest w mojej głowie to sen, ale nie poddaje się, kiedy znajduję chwilę zapisuje moje myśli, słowa, chociażby w telefonie, bo być może kiedyś stworzę z tego piękny, prawdziwy utwór, którego prawdziwe uczucia pooprostu dotrą do ludzi.

Jeszcze kilka dni i z moich oszczędności będę mogła zakupić mikrofon, który pozwoli mi zapisywać i ukazywać chociaż w trochę lepszym świetle moje covery utworów,  a z czasem moje własne utwory. Moja clavinova stoi i nieustannie czeka by na niej tworzyć i grać. 
Na razie stoi w koncie i się kurzy, ale wszytsko w swoim czasie, mam pełno planów, pomysłów, ale wszytsko pokolei, na większość moich projektów niestety będziecie musieli poczekać do lipca, sierpnia, ale na pewno niedługo coś się pojawi ;)







płaszcz: zara 
naszyjnik: glitter
buty: reserverd 
rajstopki: H&M

A, że wiosna wita nas już ogromnymi krokami, na targach pojawiły się truskawki i to nie byle jakie,bo bardzo słodkie, także na dzisiaj polecam nic innego jak koktaj TRUSKAWKOWY z migdałami :) !
Seee youuu ;*

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Witajcie kochani, o to cała ja. Na moim blogu odnajdziecie posty na temat mody i urody, które wspomagą was w waszym codziennym życiu. Miłej lektury :)

0 comment:

Prześlij komentarz

szczere słowa krytyki i konstruktywna opinia mile widziana :)