Co najlepsze w piękny słoneczny dzień ?!

Wita nas cudowny dzień, idealny na spacer ! Wiem, ze większość z was kisi się dzisiaj w pracy lub na uczelni, ale zawsze warto znaleźć czas na mały poranny jogging, lub tak jak wspomniałam wcześniej spacer po parku. 
Wiele się działo, przeszłam casting do agencji cest mo'i. Może niedługo pochawlę się jakimiś efektami naszej współpracy.
Udało mi się powyciągać trochę zdjęć z ostatniego wspólnego spaceru z moim Marcinem ;)




spodnie: mango
sweter i koszula: Zara 
torebka: bershka
kurtka i czapka:lubińska giełda !

















Jutro będzie bardziej na elegancko i musze się przyznać do moich trzech dni lenistwa bez ćwiczeń i nawet na bitą śmietanę sobie pozwaliłam z czekoladą <3 a co ! 
Wracamy spowrotem do pracy nad swoim ciałkiem 
i polecam jak najbarziej na dziś przynajmniej 30 minutowe nowe turbo spalanie ! :)


po treningu polecam regenerujący koktaj z jabłek, bananów i borówek amerykanskich z mlekiem lub mus bez mleka, jak kto woli! ;)
buuuuzia ! ;*

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Witajcie kochani, o to cała ja. Na moim blogu odnajdziecie posty na temat mody i urody, które wspomagą was w waszym codziennym życiu. Miłej lektury :)

0 comment:

Prześlij komentarz

szczere słowa krytyki i konstruktywna opinia mile widziana :)