Sweet home

Sesja zakończona bardzo pozytywnie i wszytsko zaliczone w pierwszych terminach, dzięki temu, dostałam więcej wolnego niż mogłam sobie wymarzyć. Udało mi się wrócić do rodzinnego miasta chociaż na kilka dni, pierwsze co udałam się na zajęcia do starego MDK, tam właśnie rozpoczęłam się moja prawdziwa przygoda z muzyką.
Aktualnie rodzice wybudowali się w pobliskiej wsi, tam to dopiero można zaznać spokoju i kontaktu z naturą, uwielbiacie jezdzić konno? Bardzo polecam stadnine w Niemstowie, bo konie są naprawdę spokojne a i teren duży więc można poszaleć :)








Dziś świętego walentego. Obchodzicie?


Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Witajcie kochani, o to cała ja. Na moim blogu odnajdziecie posty na temat mody i urody, które wspomagą was w waszym codziennym życiu. Miłej lektury :)

0 comment:

Prześlij komentarz

szczere słowa krytyki i konstruktywna opinia mile widziana :)