Outfit ZARA + Zmień swoje życie z Ewą ;)



W sumie moja praca jest jednak jakimś etapem i jakąś częścią mojego życia. 
A więc nie rozpisuje się, od stóp do głów ubrana w ZARE
fajny outficik na te już coraz cieplejsze ( mam nadzieję) dni.
Mam chwilę, więc odpoczywam...





ale oczywiście nie zapominam o treningach,
 które ostatnimi czasu wypełniąją bardzo pozytywnie mój dzień !
Na pewno nie raz udało wam się usłyszeć o Ewie Chodakowskiej.
Jej pozytywne nastawienie do życia i miłość treningów potrafi się udzielić.
Polecam wszytkim jej książkę oraz jej treningii na yt.


Aktualnie jestem na dniu 8 
Ciężko utrzymać całkowicie jej dietę, ale maksymalnie staram się, 
codziennie koktajle, sałatki 
i podstawowo pierś z kurczaka
nie głodzę się, nie chcę schudnąć, ale zdrowe odżywanie przede wszystkich. 
OD razu czujesz się lepiej i możesz brać z życia garściami ! :)

Miłego dnia kochani, pogoda sprzyja więc ruszać się ! :*

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Witajcie kochani, o to cała ja. Na moim blogu odnajdziecie posty na temat mody i urody, które wspomagą was w waszym codziennym życiu. Miłej lektury :)

0 comment:

Prześlij komentarz

szczere słowa krytyki i konstruktywna opinia mile widziana :)