WARSZAWA: co warto a czego nie warto ?

Życie, ludzie i wszytsko w okół nauczyło mnie aby nie odkładać niczego na później, chociaż wiem, że zawsze będę się z tym mierzyć, staram się chociażby wszystko roztropnie zapisywać, by nie obudzić się z tkz. ręką w nocniku.

Podejmowane decyzje, nie zawsze niosą za sobą to czego pragniemy, niekiedy budzimy się z dwoma rękami ( niekoniecznie w nocniku ) w klozecie. Myślę, ze toaleta brzmiała by tu zbyt trywialnie i odbijała głębokim echem to do czego bije w tym momencie. A bije do ludzi, bo jeżeli masz więcej ( w głowie, w dupie, portfelu), to jesteś wyżej, a im jesteś wyżej na tej drabinie głupców, hejterów i fałszywców, tym bardziej odstajesz od przeciętniaków.
A im bardziej się różnisz...tu już każdy może te kweste poruszyć sam...
Łatwo jest się podporządkować: ludziom, trendom, kulturze, bo zawsze jest ktoś, kto będzie wyżej, ale nie możemy zapomniać od tym że to od nas zależy jak będziemy żyć i ile osób będzie nad nami. (np tylko ZUS, z nim bardzo ciężko żyć, ale jest nieodłącznym elementem naszego życia)

Cieszę się, że dzisiaj jestem tutaj, sobą, że rozwijam się i pnę do przodu,zawsze staram się dawac z siebie 100%.
I oto mała fotorelacja z podróży. 
Warszawa kwitnie, jest co zwiedzić, jest gdzie się pobawić, ludzie obłędni, a może po prostu udało mi się i byłam w dobrym czasie i na właściwym miejscu?
Na pierwszyc ogień poszło ZOO, następnie STARE MIASTO 
i oczywiście nie omieszkaałam skorzystać z kulinariów na Złotych tarasach ;)

Wieczorem na Nowym Świecie powitał mnie nowo otwarty bar Chmielnik, gdzie mogę polecić przepysznego, domowego tatara wołowego+ zacne tamtejsze piwo !
Ciepła noc, światła lampionów, koce na garmażeryjnych krzesełkach, cóż więcej trzeba?

Jeżeli chodzi o zdjęcia z sesji do magazynu to będę mogła sie nimi podzielić dopiero w czerwcu! 
Osobiscie sama nie mogę doczekać się efektów !















Jeżeli będziecie mieli okazje wybrać się do Warszawy polecam: Stare miasto i nowy świat a na wieczór nie zapomnijcie o PLACU ZBAWICIELA ! ;)

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Witajcie kochani, o to cała ja. Na moim blogu odnajdziecie posty na temat mody i urody, które wspomagą was w waszym codziennym życiu. Miłej lektury :)

0 comment:

Prześlij komentarz

szczere słowa krytyki i konstruktywna opinia mile widziana :)