Hi Warsaw !

Siedzę z kubkiem gorącej zielonej herbaty, bo nic tak mnie nie odpręża przed 'jakimś'  ważnym wydarzeniem jak właśnie ona. Do tego na wieczór karmię się bananami z nutellą, ot co !

Obok mnie stos ubrań, kosmetyków potrzebnych do wyjazdu...
Bilety zabukowane,zakupy zrobione, prowiant gotowy, lista jest: na pierwszym miejscu oczywiście: ZŁOTE TARASY.

Jutro swoją kolosalną wielkością przywita mnie Warszawa, miejmy nadzieje, że nieprzytłoczy lecz ofiaruje mi siłę, bym mogła dać z siebie wszytsko i jeszcze więcej !

 Mam zostać twarzą czerwcowego wydania miesięcznika HEBE.

Pełna emocji i pozytywnego nastawienia jadę by pokazać światu na co mnie stać !







W głośnikach rozbrzmiewa rozluźniająca nuta Delilah...
Miłego wieczora kochani ! 

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Witajcie kochani, o to cała ja. Na moim blogu odnajdziecie posty na temat mody i urody, które wspomagą was w waszym codziennym życiu. Miłej lektury :)

0 comment:

Prześlij komentarz

szczere słowa krytyki i konstruktywna opinia mile widziana :)