Leopard, pantera style

Ostatnio udało znaleźć mi się chwilę by napisać kilka tekstów, a nic nie cieszy mnie tak bardzo jak wieczorna niedziela przy muzyce !
A teraz może troszeczkę o hicie, który zabłysnął na wybiegach, ale także i w mojej szafie !
 Kolekcja wiosna-lato, tak samo jak w poprzednia kolekcja zimowa słynie z niczego innego jak z PANTERY, którą możemy teraz łączyć nie tylko z elegancją, ale także z codziennością i sportem... A, że co za dużo printu to 'niezdrowo',
 więc polecam ją głownie w dodatkach: szczególnie butach i torebkach :)

































Kilka sklepów do których warto zajrzeć:

7.Zara 169zł,


2.Bershka 129,90zł,
 3.Reserved 139,90zł,
 4.Zara 199zł,
 5.Topshop ok.150zł
, 6.New Yorker 99zł, 

 8.H&M 79zł,
 9.Mango 199zł

1.New yorker


Ostatnio coraz częściej korzystam z internetowych zakupów, brak czasu coraz bardziej doskwiera.
Tutaj macie linki do kilku ciekawych bucików jakie udało mi się znaleźć na allegro, być może przypadną wam do gustu :

Nike air
kalosze
Nike air



A teraz marsz na trening ! :) Do lata nie całe 3 miesiące !
Buziaki ! :*

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Witajcie kochani, o to cała ja. Na moim blogu odnajdziecie posty na temat mody i urody, które wspomagą was w waszym codziennym życiu. Miłej lektury :)

0 comment:

Prześlij komentarz

szczere słowa krytyki i konstruktywna opinia mile widziana :)