Pędzelki ecotolls- dobre drogeryjne pędzelki.

Kochani, w końcu udało mi się trafić na pędzelki drogeryjne które są warte uwagi. Mają mięciutkie włosie, cieniutką rączkę którą naprawdę świetnie się pracuje.

Mam je już od dłuższego czasu. Dobrze się je czyści, włosie nie wypada. Przede wszystkim włos jest naturalny, a drewniana rączka wprost dopasowana do kobiecych dłoni sprawia, że bardzo dobrze się na nich pracuje.
 Do porównania posiadam kilka pędzli z Hakuro i uważam, że tak zakończone rączki przebijają pracę z Hakuro na własnej twarzy oraz kiedy pracujecie na twarzach swoich klientek. 




 Na zdjęciach przedstawiam wam pędzelek do różu oraz do pudru, innych z tej serii jeszcze nie udało mi się wypróbować, ale spośród wielu opinii uznałam właśnie te dwa najlepsze nie pomyliłam się. :)
Wielki pozytyw i miłe zaskoczenie. 






Każdy z pędzelków jest dostępny w cenie regularnej po około 35-40 zł w Rossmanie. Mniejszy świetnie nadaje się nie tylko do rozblendowania różu ale również bardzo dobrze pracuje się nim przy bronzerach 
Miłego dnia ! 

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Witajcie kochani, o to cała ja. Na moim blogu odnajdziecie posty na temat mody i urody, które wspomagą was w waszym codziennym życiu. Miłej lektury :)

2 comment:

  1. Podobają mi się Twoje zdjęcia i sposób w jaki piszesz, dodaję do obserwowanych blogów i na pewno będę częściej zaglądać! Pozdrawiam :D

    A jeśli szukacie inspiracji co kupić bliskim na święta to zapraszam na Black&Blue! :D
    Black&Blue - KLIK

    OdpowiedzUsuń

szczere słowa krytyki i konstruktywna opinia mile widziana :)