Serum Loreal Skin Perfection- jak wyglądać dobrze mimo zmęczenia.


Jestem. Wiele zawirowań i zmian w moim życiu. Teraz wszystko odwróciło się o 180 stopni. Wiele pracy, ale również zwiększają się moje możliwości. Bywa, że śpię po kilka godzin, ale nie mówię STOP. Żyję, bo właśnie na tym to życie powinno polegać. Wy również bierzcie z niego garściami, a zobaczycie jak bardzo pozytywnie odmieni się wasz świat. 


Dzisiaj przygotowałam dla was moją skromną opinię na temat produktu Loreal Skin Perfection, którego jeszcze jakiś czas temu mogliście dorwać  30 % zniżką. Dlaczego akurat ten produkt z gamy tak wielu, które miałam możliwość testować wybrałam jako pierwszy? Dlatego, że został on moim numerem 1.



Konsystencja serum jest bardzo delikatna, dobrze się rozprowadza i szybko wchłania.Co jest jej niezmiernym plusem rano, bo nawet bez kremu podkład dobrze się rozprowadza na skórze.

+ świetny pod makijaż
+ nie zapycha i zwęża pory
+ piękny zapach
- skład nie należy do najlepszych ale uważam, ze ważny jest efekt.

Skład: Water, Cyclohexasiloxane, Glycerin,, Sodium Tetrahydrojasmonate (LR 2412), Ppg-15 Stearylether, Dimethicone, Polysilicone- 11, Dipropylene Glycol, Polymethyl Methacrylate, Ammonium Polyacryldimethyltauramide/ Ammonium Polyacryloyldimethyl Taurate, Hydroxyethylpiperazine Ethane Sulfonic Acid, Eperua Falcata Bark Extract, Dimethiconol, Sodium Hyaluronate, Inulin Lauryl Carbamate, Adenosine, Poloxamer 338, Disodium Edta, Hydroxyethylcellulose, Caprylic/Capric Triglyceride, Lens Esculenta Seed Extract, Lentil Seed Extract, Xanthan Gum, Dextrin, Phenoxyethanol, Ci 77891/ Titanium Dioxide, Mica, Linalool, Alpha-Isomethyl Ionone, Limonene, Citral, Citronellol, Parfum 

Najważniejsze czego oczekiwałam po nim to wygładzenie i zwężenie porów, bo to właśnie było jego głównym zadaniem, z którego wywiązał się bez zarzutu. Jak na razie efektów ubocznych nie widać,a skóra mimo zmęczenia jest promienna :)




Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Witajcie kochani, o to cała ja. Na moim blogu odnajdziecie posty na temat mody i urody, które wspomagą was w waszym codziennym życiu. Miłej lektury :)

2 comment:

szczere słowa krytyki i konstruktywna opinia mile widziana :)