Make up revolution- Brytyjskie kosmetyki






Witajcie kochani !

Dzisiaj mam dla was post na temat kosmetyków do makijażu MAKEUP REVOLUTION.

Co szczególnie spodobało mi się w tych kosmetykach?
 PrzywiodÅ‚y mnie do nich opinie oraz cena, dodatkowo sama spróbowaÅ‚am dwóch paletek tej londyÅ„siej firmy i już dzisiaj wiem, że jÄ… uwielbiam. 

Paletka numer 1

Pierwszą paletką którą chciałabym wam przedstawić jest paletka do konturowania, której koszt to zaledwie 30 zł, a odnajdziemy w niej korektory, puder, róż, rozświetlacz oraz bronzer.
Z racji mojej jasnej karnacji używam ztej firmy paletki light.
Moja opinia: 
-puder jest Å›wietny: Å‚adnie kryje i matuje, 
-korektory są dość lepkie, moim zdaniem dość słabo kryją, najlepsze są pod oczy, chociaż trzeba uważać aby się nie zważyły,
-róż ma bardzo ładny, delikatny odcien, dla mnie idelany,
-bronzer jest naprawdę intensywny dlatego trzeba z nim uważać i dość mocno go blendować do uzykania naturlnego efektu,
-rozświetlacz zawiera drobinki które ładnie mienią się na skórze

Minusem paletki jest to, że dość cieżko wyciÄ…gnąć z niej kosmetyki, a a zdarza siÄ™, ze pÄ™dzlem zachaczamy o puder i bronzer jednoczeÅ›nie co niestety nie jest dobrym rozwiÄ…zaniem. Dodatkowo kosmetyki też dość mocno siÄ™ opsypujÄ…. 


























Paletka nr 2

Jeżeli chodzi o drugÄ… paletkÄ™ z cieniami, bardzo odpowiadajÄ… mi w niej jasne odcienie, lubiÄ™ naturalny makijaż, a dziÄ™ki niej wÅ‚aÅ›nie taki udaje mi siÄ™ Å‚atwo stworzyc, warto użyć pod cienie korektora lub bazy by dÅ‚użej utrzymywaÅ‚y siÄ™ na powiekach. 
Pigment nie jest intensyny, ale na codzienny makijaż- wystarczy. Do komercji uważam, że dużo lepiej bÄ™dÄ… prezetowac siÄ™ paletki z inglota. 


Podoba mi się również fakt, ze w każdej z paletek znajdziemy duże lusterko, które przydaje się w szczególności gdy wybieramy się w podróż, muszę przyznać, ze przydało mi się nie raz ;)

Aktualnie stajconarnie bardzo cieżko jest dorwać kosmetyki tej firmy ale znajdziecie je na pewno na poniższych stronach:

http://www.makeuprevolutionstore.com/
http://www.ladymakeup.pl/
https://kosmetykizameryki.pl/
http://mintishop.pl/
http://urodomania.com/
http://www.cocolita.pl/

Znajdziecie tam również inne kosmetyki w dużo przystÄ™poniejszych cenach niż w drogeriach. 

Miłego dnia !

A w kolejnych postach zobaczycie:
-Stylizajcje na 'Dżejn' 
- Letnie inspiracje 
- Opinie na temat kosmetyków Kobo
- Opinie na temat hybrydy Semilac oraz w jaki sposób nakładać hybrydę.

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Witajcie kochani, o to cała ja. Na moim blogu odnajdziecie posty na temat mody i urody, które wspomagą was w waszym codziennym życiu. Miłej lektury :)

3 comment:

  1. Właśnie czaję się na jakąś z tych dużych paletek od "MUR" - jedynie wybór jest bardzo trudny, bo wszystkie wydają się być cudne :))
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobnÄ… paletkÄ™ z MR i jestem niÄ… zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiele dobrego słyszałam o tej firmie, ja przymierzam się do zakupu której z palet iconic :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki ! ♥

    OdpowiedzUsuń

szczere słowa krytyki i konstruktywna opinia mile widziana :)