Casual outfit




Budzą mnie promienie słońca, wstaję, robię pyszny bananowy omlet i zmierzam na uczelnie.  Zawsze tak cudownie mógłby wyglądać mój dzień. Od rana wstaje prawą nogą, nawet łóżko ułożyłam w taki sposób by wstanie lewą graniczyło z cudem, no cóż, cuda czasami też się zdarzają.

A co mam dla was? Jeszcze jesienny outfit z nutą zółtą nutą wiosny. Zobaczcie i oceńcie sami :















Jeżeli chcecie być ze mną na bieżąco zapraszam tu:faceboook

Buziak !

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Witajcie kochani, o to cała ja. Na moim blogu odnajdziecie posty na temat mody i urody, które wspomagą was w waszym codziennym życiu. Miłej lektury :)

21 comment:

  1. Świetne zdjęcia! Żółta marynarka genialnie pobudza całość :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny blog! A outfit jak marzenie :) obserwuję :)
    http://szycie-i-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna z Ciebie dziewczyna ;) marynarka ekstra, sama polowałam na żółtą ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia!
    Pozdrawiam serdecznie, Mój Blog//KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się, ten żółty dodaje dużo zycia stylizacji :)
    Piekne włosy!
    www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice look !Świetna marynarka !
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. I’m in love with your blog! It was so interesting to read your posts and also I’d like to say that you have beautiful photos! I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie wyglądasz! :) Piękny kolor marynareczki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie super! Piękna marynarka.
    Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Marynarka jest świetna, super Ci w takim mocnym kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia :) Wyglądasz genialniie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Hey!

    Sehr toller Post und ich werde ab jetzt auf jeden fall deinen Blog öfters ansehen! :)
    Würde mich sehr freuen, wenn du auch mal bei mir vorbei schaust!

    Liebe Grüße,

    WMBG




    WMBG//Instagram//Lookbook//Facebook//Kleiderkreisel

    OdpowiedzUsuń
  14. Optymistyczny post i świetne fotki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia! Podoba mi się tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę tego żakietu - jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta żółta marynarka nadaje świetnego charakteru całej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. prześlicznie dziękuję kobietki <3

    OdpowiedzUsuń

szczere słowa krytyki i konstruktywna opinia mile widziana :)